ksiazki o hiszpanskiej wojnie domowej

Ze zrozumieniem lub zachowania Wyzwania

Jest to kluczowa kwestia, jeśli chodzi o nauczanie uczniów z autyzmem. Nauczyciel musi zrozumieć, dlaczego uczeń ma trudności, aby mogły dostosować swoje metody nauczania. Zdarza się, że uczeń może mieć problemy zrozumienia koncepcji są wysunięte do nich. Inne czasy, pewne problemy behawioralne mogą być hamując jego / jej zdolność do pomyślnego zakończenia zadania. http://www.neomedica.pl/pagesView,108,Laser-CO2,PL I czasami oba te czynniki odgrywają rolę. Jeśli nauczyciel nie ma pomysł, który z tych czynników należy się zająć, wysiłek i czas mogą zostać zmarnowane.

Często te dwie sytuacje są powiązane; student nie może zrozumieć materiał i dlatego stają się sfrustrowani i wykazywać problemy behawioralne. Jednym ze sposobów walki z tym zjawiskiem jest zacząć od przedstawienia relatywnie (indywidualnie) mniej trudnych zadań do wykonania. Jeśli student wciąż wyświetla problemów behawioralnych, możemy przynajmniej powiedzieć, że materiał nie jest przyczyną frustracji będąc zbyt trudne dla nich. To jest przykład bezbłędną nauczania. Jeśli uczeń prezentuje zachowania trudne, nie możemy powiedzieć, czy on / ona rozumie materiał – wiemy tylko, że nie odpowie poprawnie. Istotne jest, aby dane dotyczące wydajności, ale ta sama, nie powie nam, dlaczego uczeń odpowiedział niepoprawnie. Jako „nieprawidłowe” obejmuje; nie odpowiada w ogóle, pozostawiając obszar instruktażowe, echolalia podobne zachowanie, wokalizacje non-kontekstowe, itd Jeśli jest to przypadek, nauczyciele muszą skupić się na harmonogramie zbrojenia uczącego w celu zredukowania tych niewłaściwych zachowań w celu dokładniejszego określenia jego / jej zrozumienie materiału.

„Ważne jest, aby dane dotyczące wydajności, ale ta sama, nie powie nam, dlaczego uczeń odpowiedział prawidłowo.”

Kiedy nauczyciel podchodzi wyzwanie uczenia się w ten sposób, że pozwala im obiektywnie określić kierunek działania.
Artykuł napisany przez: