ksiazki o hiszpanskiej wojnie domowej
Ze zrozumieniem lub zachowania Wyzwania
Jest to kluczowa kwestia, je¶li chodzi o nauczanie uczniów z autyzmem. Nauczyciel musi zrozumieæ, dlaczego uczeñ ma trudno¶ci, aby mog³y dostosowaæ swoje metody nauczania. Zdarza siê, ¿e uczeñ mo¿e mieæ problemy zrozumienia koncepcji s± wysuniête do nich. Inne czasy, pewne problemy behawioralne mog± byæ hamuj±c jego / jej zdolno¶æ do pomy¶lnego zakoñczenia zadania. I czasami oba te czynniki odgrywaj± rolê. Je¶li nauczyciel nie ma pomys³, który z tych czynników nale¿y siê zaj±æ, wysi³ek i czas mog± zostaæ zmarnowane.
Czêsto te dwie sytuacje s± powi±zane; student nie mo¿e zrozumieæ materia³ i dlatego staj± siê sfrustrowani i wykazywaæ problemy behawioralne. Jednym ze sposobów walki z tym zjawiskiem jest zacz±æ od przedstawienia relatywnie (indywidualnie) mniej trudnych zadañ do wykonania. Je¶li student wci±¿ wy¶wietla problemów behawioralnych, mo¿emy przynajmniej powiedzieæ, ¿e materia³ nie jest przyczyn± frustracji bêd±c zbyt trudne dla nich. To jest przyk³ad bezb³êdn± nauczania. Je¶li uczeñ prezentuje zachowania trudne, nie mo¿emy powiedzieæ, czy on / ona rozumie materia³ – wiemy tylko, ¿e nie odpowie poprawnie. Istotne jest, aby dane dotycz±ce wydajno¶ci, ale ta sama, nie powie nam, dlaczego uczeñ odpowiedzia³ niepoprawnie. Jako „nieprawid³owe” obejmuje; nie odpowiada w ogóle, pozostawiaj±c obszar instrukta¿owe, echolalia podobne zachowanie, wokalizacje non-kontekstowe, itd Je¶li jest to przypadek, nauczyciele musz± skupiæ siê na harmonogramie zbrojenia ucz±cego w celu zredukowania tych niew³a¶ciwych zachowañ w celu dok³adniejszego okre¶lenia jego / jej zrozumienie materia³u.
„Wa¿ne jest, aby dane dotycz±ce wydajno¶ci, ale ta sama, nie powie nam, dlaczego uczeñ odpowiedzia³ prawid³owo.”
Kiedy nauczyciel podchodzi wyzwanie uczenia siê w ten sposób, ¿e pozwala obróbka skrawaniem im obiektywnie okre¶liæ kierunek dzia³ania.
Artyku³ napisany przez: