filmy o wojnie japonsko amerykanskiej

filmy o wojnie japonsko amerykanskiej

Rdzeń fitness z CrossFit Piłki ścienne

Jednym z popularnych ćwiczeń stosowanych w CrossFit (R) jest „Balls Wall ‚. Piłki ścienne są bardzo proste i szalone trudne. Kulki ścianie to cały ciężar ciała noszące ćwiczeń i świetnie nadają się do szybkiego wzmocnienia mięśni rdzenia brzucha i dolnej części pleców przy jednoczesnej poprawie ogólnej klimatyzację.montaż okien i drzwi balkonowych Są one również plyometric (więcej o tym później). Choć bez wątpienia zrobione wcześniej nieformalnie przez wielu, Crossfit wydaje pierwszy zostały sformalizowane go jako sekwencję ćwiczeń.

W sportach takich jak koszykówka czy lacrosse kul ściany są tradycyjnie seria wierteł wykonanych ścianę. Tutaj są one wykonane z określonym Crossfit przepalenia (przeciążenie metaboliczne) twist. Crossfit idea ścianie Ball jest rzut piłką lekarską w górę o ścianę, złapać go w pozycji przysiadu, a następnie gwałtownie wiosną wycofać się z przysiadu rzuca piłkę z powrotem. Następnie squat catch, wiosna się i rzucać, łapać squat, wiosna i wyrzucić – i powtórzyć czynności tyle razy, jak określono.

filmy o wojnie japonsko amerykanskiej

Medycyna piłka treningowa jest jedną z najstarszych form treningu siły i klimatyzacji. Lek piłka jest ważona kulkowe i tradycyjnie grubsza średnica ramionach – 14 cali. Medycyna kule były cięte z 18 i 19 wiecznych angielskich siłowniach i wczesnych odniesienia do perskiego zapaśników szkolenia z piasku wypełnione pęcherze sięgają prawie 3000 lat.

Aby zrobić ścienny Bal rozpocznie się twarzą do ściany około 12-18 cali powrotem. Rzucanie ruchu jest bardzo podobny do koszykówki – Zaczynamy od zatonięcia w dół i trzymaj łokcie dół z piłką odbywa się równomiernie w pobliżu klatki piersiowej. W przeciwieństwie do koszykówki, zejść aż do przysiadu pozycji, a następnie rozłożyć na rzut. Ważne jest, aby zrobić pełny przysiad – tylny powinien trafić piłką lekarską jeśli ktoś został umieszczony na podłodze za Ciebie.
Artykuł napisany przez: