ksiazki o ii wojnie swiatowej wspomnienia

ksiazki o ii wojnie swiatowej wspomnienia

Chociaż nie są one moim pierwszym wyborem w szkoleniu izolacji z powodu wtórnych / stabilizator mięśnie, które zostały przypadkowo wyszkolonych, są doskonałym ćwiczeniem, które pozwalają zwiększyć wydajność wyciskaniu.

Wreszcie, chciałbym omówić Arnold Press. I izolacji trenować ramionami wyłącznie z Arnold Press. I okazało się, że Arnold Press jest najlepszy trening dla ramionach ponieważ trenuje prawie całe ramię w jednym MotionStudio a wyniki przychodzą szybko. Mimo, że nie trenuje tylnej deltoids, robi świetną robotę dla przednich i bocznych deltoids. Przez wzgląd na wyciskaniu, należy martwić się tylko z bocznych i przednich mięśni naramiennych. Arnold Prasy trenować także triceps raczej dobrze.

Wskazówka 3: Burnout

Spalanie na ostatnim zestawie nie jest nową techniką, ale zdecydowałem się umieścić go na liście moich zaleceń, ponieważ jest skuteczny. Zasadniczo to, co jest sposobem jest wybór lekki i zrobić 20-40 powtórzeń dla ostatniego zestawu. Jeśli trening składa się z pełnych zestawów z 185 funtów, to służą swoją korzyść spadek wagi do 115 lbs lub 95 lbs i wypalenia na ostatnim planie, robi tyle powtórzeń, ile możesz. Po ukończeniu kilku treningów z dobrej wypalenia, można zauważyć, że Twoje mięśnie czuję się o wiele mocniej. Celem tej techniki jest to, aby włączyć duże mięśnie marshmallow do twardej jak skała stonowanych mięśni.

Porada 4: Więcej Zestawy, mniejszą wagę

Jeśli dojdzie do punktu, w którym swoją wyciskaniu Max plateau, dobra technika, aby wcisnąć się na krawędzi i znowu zacząć przynosić zyski jest wykonywanie pełnych zestawów tuż pod swoim wyciskaniu max. To jest bardzo typowe dla podnośników weteran być w stanie wykonać dziesięć powtórzeń 80-90 %% ich max, gdy tylko jest w stanie wykonać jedno powtórzenie ich max. Jeśli max, na przykład, gdzieś około 205 funtów, to ja proponuję zrobić kilka zestawów 185 funtów, podczas gdy tylko maxing raz na tydzień, lub co drugi tydzień.
Artykuł napisany przez: