ksiazki historyczne o ii wojnie swiatowej

Kilka technik poprawy wydajności wyciskaniu

Wskazówka 1: Pompki

Jeden świetny sposób na budowanie siły i wytrzymałości na ławeczce to robić pompki co drugi trening, zamiast za pomocą wag. Kiedy po raz pierwszy zaczął używać płaskiego wyciskaniu, wracałem ze świata kalistenika procedur takich jak chrupie, pull-up i pompki. Pomogło mi to, bo moje mięśnie piersiowe zostali przeszkoleni w taki sam sposób biegaczy długodystansowych trenować swoje treningi legs- czyli lekki, wysokiej rep, długotrwałych. Wydawało mi się, że tak szybko, jak stałem się komfortowo z dowolnej masie, byłbym w stanie zrobić całych zestawów 8-10 powtórzeń wkrótce potem. Pompki są silnie skuteczną metodą zwiększenia siły ławce naciśnij i wytrzymałość. Istnieje wiele światowej klasy sportowców, które przysięgają przez pompki sam, a twierdzą, że nigdy nie włączono trening siłowy w ich rutyny. Ja im wierzę.

Wskazówka 2: Izolacja

Wyciskaniu jest ćwiczenie związek, który trenuje mięśni piersiowych, triceps, biceps i deltoids przednich. To świetny sposób, aby zwiększyć ogólną wydajność przepływu mieszanki jest wyizolować mięśnie składowe i szkolić je indywidualnie. Polecam triceps szkoleniowych za pomocą kabla / bar na maszynie smith, ponieważ zapewnia równomierny opór w całym ruchu ćwiczenia. Innymi słowy, wagi zawsze wyciągnąć w kierunku gruntu w stosunku do kabla, który ciągnie się w kierunku przeciwnym do którego są pulling- zapewnienia stałego oporu.

Inną metodą izolacji jest motyl, który rozciąga się i działa na klatkę piersiową w jednym ruchu, podobnie jak w ten sposób, że fizjosport.krakow.pl – dobry fizjoterapeuta kraków nachylenie-loki rozciągnąć i Flex biceps w jednym ruchu. Motyle są dobre do tonu / dokręcić piersi.

Jednym z trudniejszych ćwiczeń, które polecam do treningu triceps jest dipów, bo spadki są doskonałym ćwiczeniem, że związek trenować ramiona, plecy i triceps.
Artykuł napisany przez: